January 28, 2013

Was that high school good idea?

It was really hard to draw or should I say wrote that.. :O

Koeviikko, yay! Mulla ei ole mitään motivaatiota opiskella tai oikestaan en voi sanoa, että mulla on motivaatiota mihinkään. Mä en tiedä mitä haluan tehdä tulevaisuudessa. Minulla ei ole mitään unelma työtä tai mitään. Se on vaikeeta elää tällee, koska ei oo mitään asiaa mihin keskittyy. Tai kaikil muil näyttää olevan jotain mikä pitää ne liikkeel..
 En ole myöskään varma tästä lukiosta. Mitä sitten, kun kirjotukset on ohi? Kun olen selvinnyt tästä jotenkin? Minne haen? En usko, että tulokseni tulevat olemaan huikeita. Mitä, jos en pääse minnekkään sisään? Mitä mä saavutan tällä lukiolla? Liikaa kysymyksiä.. Pitäisi ottaa päivä kerrallaan, mutta mä en vain osaa. Joskus vain kaikki nuo kaukaisetkin asiat alkavat stressata. Mitä, jos olen tehnyt vääriä valintoja. Mitä, jos mun olisi kuulunut mennä amikseen? Miksi en seurannut unelmiani ja mennyt Suomalais-venäläis-lukioon? Koska matkat ovat pitkiä ja olisin väsynyt? Miksen edes voinut yrittää? Olisinhan voinut vaihtaa, jos en olisi jaksanut... Koska, isäni vastusti asiaa? Miksin en voinut vain tehdä niikun halusin? Miksi valitsen aina helpoimman tien?..

It is exam week now, yay! And I don`t have any motivation to study. Or well I don`t have any motivation to do anything. I don`t know what I want to do in future. I don`t have any dream job or anything. It is really hard to live like this, because you don`t have anything to what you could focus. Or everyone else seems to have that something what keeps them going...
 I`m not even sure about this high school thing. What happens after experiments? When I have survived somehow? Where do I apply? I don`t believe my results are going to be so good. What if I don`t get in anywhere? Newspapers are full of stuff like that, how students has to wait long times to get in anywhere... What do I get from this high school? Too many questions.. I should take day by day, but I just can`t. Sometimes all these things which are far away just starts stress me. What if I have made wrong decisions? What if I should have gone to vocational school? Or why did`t I apply to Russian-Finnish-school? Because trips to there is long and I would be tired? Why did`t I even try? I could have changed if that would happened to me. Because my dad againsted it? Why did`t I do like I wanted? Why do I always choose the easiest way?


Anteeks, et taas tämmöne angst postaus, mä yritän parantaa tapani..
Sorry, because it is again this kind of angst post, I try to come back with positive posts.

No comments:

Post a Comment